»Vsak dan smo izpostavljeni malim in velikim zelenim zavajanjem – od avtomobilov ali ustekleničene vode, ki se nahaja v gozdu ob zvokih narave do trditev, da lahko s plačilom dodatnih nekaj evrov izravnamo emisije toplogrednih plinov našega leta.«
»Korporacije na vseh področjih – prehrana, kmetijstvo, podnebje in biotska raznovrstnost - uporabljajo podobne taktike, s katerimi želijo vzdrževati status quo in še naprej kovati dobičke na račun kriz, ki so jih same pomagale ustvariti.«
»Pogosto smo potrošniki označeni kot tisti, ki bomo z drugačnimi nakupovalnimi navadami spremenili tudi ponudbo, kar pa je že v principu zgrešeno.«
»Veliko imamo stvari, ki so do okolja prijazne, do podnebja prijazne, ogljično nevtralne, ampak gre za oznake, ki so pavšalne, premalo definirane in premalo obvezujoče glede meril.«
»Če prepoznamo nekaj, kar bi lahko bilo zeleno zavajanje oziroma dvomimo o neki trditvi, priporočamo, da tega izdelka ne kupite in s tem daste proizvajalcu jasen znak, da ne privolite v tako zavajanje.«